Як скласти успішне резюме?

Автор: dilovy · Дата: 31 Март 2009 · Есть 5 коммент.

Документація з кадрово-контрактових питань

Резюме — документ, в якому особа в стислій формі повідомляє основні відомості про себе з метою участі в конкурсі на заміщення вакантної посади.

Надсилається в установу, яка оголосила конкурс, поштою або факсом; виготовляється, як правило, з використанням персонального комп’ютера в максимально доступній для зорового сприйняття формі (використання різних шрифтів, підкреслень тощо). Обсяг резюме – більше однієї сторінки тексту.

Резюме аналізується, як правило, без участі кандидатів, з метою попереднього їх відбору, тому воно має давати максимально повне уявлення про кандидата і його відповідність оголошеній вакансії та бути при цьому точним, лаконічним, насиченим фактичною інформацією.

Резюме складається з таких реквізитів:

1.Назва документа.

2. Текст.

3. Дата.

4.Підпис.

Текст документа містить такі дані:

1. Ім’я, прізвище, по батькові (повністю, у називному відмінку).

2. Дата й місце народження (відповідно до паспорт­них даних).

3.Домашня адреса, телефон.

4. Родинний стан.

5. Освіта (заклади освіти, підготовка, перепідготовка, курси тощо).

6. Науковий ступінь, учене звання (якщо є).

7. Трудова діяльність, досвід роботи (окремо — за спеціальністю, на яку претендує кандидат).

8. Додаткові дані (особисті якості, знання, навички, суміжні спеціальності — усе те, що може дати більш точні уявлення про позитивні якості кандидата).

Приклад резюме

РЕЗЮМЕ

Імя, по батькові, прізвище: Олександр Ігоревич Чернишов

Дата й місце народження: 12 грудня 1975 року, смт Добропілля Гадяцького р-ну Полтавської області.

Домашня адреса: пр. Б. Хмельницького, 24, кв. 89, м. Дніп­ропетровськ, 49022

Телефон: 287-651

Навчання:

19911994 рр. — Полтавське педагогічне училище (при­своєно кваліфікацію учителя початкових класів);

19941999 рр. — Дніпропетровський державний універси­тет (спеціальність «Філолог», кваліфікація «Викладач ан­глійської мови», освітньо-кваліфікаційний рівень — спе­ціаліст);

19992000 рр. — Дніпропетровський державний універ­ситет, магістратура при кафедрі перекладу факультету іноземних мов (кваліфікація «Перекладач з англійської та французької мов», освітньо-кваліфікаційний рівень — магістр).

Досвід роботи:

20002002 рр. — викладач англійської мови в Центрі удосконалення вчителів (м. Дніпропетровськ). За суміс­ництвом працюю перекладачем-референтом (англійсь­ка та французька мови, синхронний переклад) у бізнес-центрі «Інтер» (м. Дніпропетровськ).

Додаткові відомості:

Загальний педагогічний стаж — 2 роки.

19921994 рр. закінчив курси перекладачів-референтів, користувача ПК у Дніпропетровському мовному центрі (друкую англійською та французькою мовами).

1997 р. — 3-місячне стажування в Сорбонні (Франція).

19971999 рр. — під час літніх канікул працював переклада­чем з групами туристів із Франції, Великобританії, США, Бельгії. (Київ, Москва, Дніпропетровськ, Харків, Львів).

Дата                                                                                                                                                            Підпис

Популярность: 20%

Рубрика: - Адміністративне діловодство · Запись имеет метки: ,  



Рекомендую прочитати:
Мовні засоби початку й завершення ділового листа. Початок ділового листа.

1. Початок ділового листа Звичайно, звертання можуть бути різні. Найпоширенішими є: - Шановний/а - Шановний пане - Шановна пані - Шановні панове - Шановні колеги Ці звертання

Мовна норма

Основною ознакою літературної мови є її унормованість. Норма літературної мови — це сукупність загально­прийнятих правил реалізації мовної системи, які за­кріплюються в

Листування із закордонними діловими партнерами. Оформлення тексту листа.

1. Дату відправлення із зазначенням місяця буквами вказують праворуч нижче реквізитів фірми-відправника (установи): 11 КВІТНЯ 1998р. (скорочення 11.04.98р. у міжнародній

Різновиди ділових листів. Листи-підтвердження

Лист-підтвердження — це письмове підтвердження попередньої угоди, домовленості або запрошення. Вчасно надіслане, воно є виграшним для вас з кількох причин: —

Довідка

Довідково-інформаційні документи Довідка — це документ, який містить опис та підтвер­дження юридичних та біографічних фактів і подій, пов'язаних з діяльністю

Комментарии

  1. Max:

    До речі, викладати данні потрібно починаючи з найновіших. Тобто, якщо місце роботи, то спочатку друкують останнє, потім – передостаннє і так далі.

  2. Українонезнавець:

    Гарна інформація :)

  3. павлик:

    не надруковано підпис і дата

  4. Mary:

    її ставити не треба

  5. Цікава пропозиція написання резюме. Але резюме має бути ефективним, максимально зменшеним і структорованим. Нажаль не чітко зрозуміла структура за вашою публікацією. От про що я – ефективне резюме. Але всеодно дякую вам за корисну публікацію



Оставить комментарий или два