Як втриматись на новій роботі?

Автор: dilovy · Дата: 3 Декабрь 2009 · Есть 1 комментарий

Здійснилось! В минулому залишились співбесіди, заповнення незліченної кількості анкет, перевірки служби безпеки, бесіда з психологом і т. ін.

Вас вибрали з багатьох кандидатів, і відтепер ви – новий співробітник успішної компанії.

Ще вчора написана заява про прийом на роботу, підписаний трудовий договір, оформлена трудова книжка. Здавалося б, найважче залишилось позаду.

Але, на жаль, попереду у вас не менш складний час: так званий період адаптації. Яким би досвідом роботи ви не володіли – вам не уникнути цього етапу, тому кращим варіантом буде підійти до нього у всеозброєнні. Триває цей період в середньому 2 місяці, тому в багатьох організаціях випробувальний термін триває стільки ж.

Отже, існують головні загальні правила того, як правильно пережити період адаптації на новому робочому місці, успішно тут втриматись і підготуватися до подальшого кар’єрного росту.

1. Поводьтесь природньо.

Не потрібно відігравати роль неприступної леді або ж такого собі веселуна, якщо вам відповідні риси не властиві. Будьте собою.

2. Не вдавайте з себе „всезнайку”.

Як люблять повторювати деякі викладачі: „На „5” знає сам лише Господь Бог, на „4” знаю я, ну, а ваша оцінка – „3”; відомий філософ підтверджував цю думку: „Я знаю, що нічого не знаю” Так що не треба себе переоцінювати.

Навіть якщо ви є переможцем десятка конкурсів і олімпіад, маєте купу звань – не потрібно зайвий раз це демонструвати. Якщо ви дійсно майстер своєї справи, не турбуйтеся, вас обов’язково оцінять і без зайвої самореклами.

3. Запитуйте і уважно слухайте відповіді.

Будь вам 22 чи 45 – у цій компанії ви новачок, і із цим нічого не поробиш. Необхідно вчитись. Не пускайте справи на самоплив, запитуйте, щоб не допустити непоправних помилок. Не сподівайтеся на свою пам’ять: краще запишіть те, про що вам розповідають.

4. Залишайтесь доброзичливим і чемним.

Навіть якщо вам хтось у колективі неприємний, не показуйте цього. Зіпсувати відносини легко, а вам же треба працювати далі в цьому колективі!

5. Не сперечайтесь через дрібниці!

Тим більше не говоріть фраз на зразок: „А у нас на колишній роботі робили так…”, „Я точно знаю, що так буде краще”… Ви на новій роботі, тому зобов’язані підкорятися існуючим правилам, а не давати сумнівні поради.

6. У розмовах з колегами згадуйте про колишні місця роботи і про керівництво тільки гарне, якщо гарного сказати нічого – промовчіть.

Зрозуміло, дуже велика спокуса розповісти новим колегам про колишнього шефа-тирана і про жадібну жінку-головбуха, але не поспішайте цього робити хоча б у період адаптації. Адже вас поки теж оцінюють. І хтозна, не чи подругою „жадібного головбуха” є ваш нинішній головбух?

7. Не обговорюйте колег!

Не брешіть самі і не підтримуйте в неправді інших. Коментувати не варто, бо і так все зрозуміло.

8. Не вимагайте спочатку занадто багато.

Наприклад, неодмінно на робочий стіл монітор фірми Sony і м’якеньке шкіряне крісло. Проявіть себе як професіонал, і лише тоді виставляйте особисті вимоги.

9. Не скаржтесь на великий обсяг робіт і малу зарплату.

Запам’ятайте: роботи все одно не зменшать і грошей не додадуть, а репутацію скиглія ви здобудете точно.

10. І, найголовніше, вірте в себе, всі колись були новачками, не засмучуйтесь через дрібниці, і все буде добре!

Автор/джерело: Робота з персоналом: узагальнений досвід

Популярность: 4%

Рубрика: Працівникам та роботодавцям · Запись имеет метки: , , ,  



Рекомендую прочитати:
Твой диплом – ты и плати!

Кабинет Министров Украины принял решение, что студенты будут платить за диплом (его пластиковую часть) сами. Напомню, что раньше эти вопросы

50 причин відмов в прийомі на роботу

Кожному з нас, навіть тим, чиє життя, здавалося б, складається із суцільної низки перемог, доводилося стикатись з відмовою. Відмова – це

Листування із закордонними діловими партнерами. Оформлення тексту листа.

1. Дату відправлення із зазначенням місяця буквами вказують праворуч нижче реквізитів фірми-відправника (установи): 11 КВІТНЯ 1998р. (скорочення 11.04.98р. у міжнародній

Супровідні листи

Супровідні листи надсилаються разом із комерційними чи іншими документами (рахунком-фактурою, накладни­ми, чеками) або ж при пересиланні креслень, каталогів, проспектів, прейскурантів,

Листи-вітання

Виявлення уваги до своїх клієнтів чи колег — один із необхідних елементів ділового етикету. Приводом для вітання можуть стати їх

Комментарии

  1. rewq:

    Головбухи державних установ (юридичних осіб) укладають багатотисячні угоди із приватними підприємствами (договори підряду, держзакупівель і т.п.). Часто ці угоди є збитковими для держави, а інколи – просто злочинними. Як правило, такі головбухи формально не мають свого рухомого і нерухомого майна — усе їхнє майно рахується за родичами.
    Пропозиція полягає в тому, що працівник, який укладає фінансові договори, повинен мати особисте майно, за ціною співвимірне із сумою таких угод. Бо ж на практиці виходить так, що головбух, який наніс збитки державі на мільони гривень, відповідальність несе лише у розмірі своєї місячної заробітної плати, оскільки іншого майна, на яке можна накласти стягнення, просто не має.
    Тому вважаю, що треба дослідити вже працюючих головбухів державних установ на наяність у них майна, і якщо виявиться, що його немає, то замінити таких головбухів на тих, що майно мають. Або зобов»язати працюючих головбухів оформити своє майно на себе особисто у встановлений термін.



Оставить комментарий или два