Правила підбору персоналу

Автор: dilovy · Дата: 21 Декабрь 2009 · Есть 1 комментарий

Президент американської тренінгової компанії Leadership Development Ден Бобінські запропонував власникам і керівникам організацій п’ять правил про те, хто НЕ ПОВИНЕН бути в числі співробітників вашої компанії. Пропонуємо вашій увазі його рекомендації.

Правило 1: Не запрошуйте родичів

Якщо до вас в гості приїхав хтось з родичів, радість від його приїзду триває один-два дні. Подальше перебування родича в гостях стає обтяжливим, він починає просто набридати. Так само родич, який працює у вашій організації, може постійно набридати вам своєю присутністю.

Приймаючи на роботу когось зі своїх рідних, ви автоматично берете на себе додаткові зобов’язання перед всією родиною. А що буде, якщо ваш двоюрідний брат, який працює в одному з підрозділів компанії, не зможе належним чином виконувати свої посадові обов’язки? Звільнивши його, у вас неминуче виникнуть непорозуміння чи навіть конфлікти у спілкуванні з рідними. Якщо ж закривати очі на його професійну непридатність, виникає ризик втратити в грошах і подати поганий приклад іншим співробітникам.

Правило 2: Не запрошуйте друзів

Іноді немає нічого кращого, ніж наприкінці робочого тижня завітати в гості до свого друга. Але якщо він або вона працює з вами весь тиждень, робота поряд з ними може перетворитись на щоденний кошмар.

Ви звикли до того, що ваші друзі завжди ставляться до вас доброзичливо. Ставши вашими підлеглими, вони навряд чи і надалі будуть радувати вас своєю доброзичливістю. Крім того, друзі часто вимагають особливого ставлення до себе.

Якщо власник або керівник організації – їхній друг, вони можуть допустити думку, що встановлені правила і загальноприйнятий порядок в організації на них не поширюються. Тоді непорозуміння стають неминучими, що в кінцевому підсумку призводить до погіршення чи навіть до припинення ще донедавна дружніх взаємовідносин.

Правило 3: Не запрошуйте ні родичів, ні друзів ваших теперішніх співробітників

Якщо хтось з ваших підлеглих проявляє себе на роботі як старанний і добросовісний працівник, це зовсім не означає, що друг або родич цього підлеглого буде таким же хорошим працівником. Підтримка хороших взаємовідносин з підлеглими – це важливо і правильно, а рекомендації співробітників завжди важливо враховувати. Але якщо мова йде про друзів або членів родини ваших співробітників – в цьому випадку від вас чекають доброї послуги, при цьому ваші потреби як роботодавця навряд чи враховуються.

Крім того, якщо прийнятий за чиєюсь рекомендацією кандидат виявиться не надто хорошим працівником, це призведе до виникнення напружених відносин між вами і автором рекомендацій, навіть якщо це автор сам по собі є цінним для компанії співробітником.

Правило 4. Не наймайте нікого в пориві почуттів

Підбір персоналу завжди вимагає від роботодавця чіткого і раціонального підходу. Необхідно оцінити сильні й слабкі сторони кандидата з врахуванням посадових обов’язків, які на нього покладатимуться. Це потребує часу.

Якщо ж ви нехтуєте цим етапом і запрошуєте людину на роботу «знаскоку», то не дивуйтеся, якщо вже невдовзі вам доведеться з тих чи інших причин її звільнити.

Правило 5. Не наймайте нікого з жалю

Можливо, комусь це здасться бездушним, але ви не зобов’язані брати на роботу людей, яким не щастить в житті. Нерідко люди самі винуваті у своїх невдачах.

Разом з тим, це в жодному разі не стосується тих людей, які потрібні вам як кваліфіковані професіонали. Але не намагайтесь видавати бажане за дійсне тільки тому, що ви хотіли б скрасити період невдач вашого кандидата. Вам потрібні люди, які допоможуть компанії розвиватися, а не ті, котрих компанія буде нести на собі.

Обов’язково пам’ятайте, що кожне рішення при підборі нових працівників відображається на фінансових результатах компанії. Ретельне стратегічне планування не тільки позбавить вас від непотрібних проблем і переживань у майбутньому, але й зробить вашу організацію більш конкурентноздатною на ринку.

Автор/джерело: За матеріалами тренінгової компанії Leadership Development

Популярность: 3%

Рубрика: Працівникам та роботодавцям · Запись имеет метки: , , , , , ,  



Рекомендую прочитати:
50 причин відмов в прийомі на роботу

Кожному з нас, навіть тим, чиє життя, здавалося б, складається із суцільної низки перемог, доводилося стикатись з відмовою. Відмова – це

Веселих свят!

Сердечно вітаю Вас з нагоди світлих і радісних свят Різдва Христового та Нового року ! Бажаю здоров’я, щастя, добра і благополуччя,

Як втриматись на новій роботі?

Здійснилось! В минулому залишились співбесіди, заповнення незліченної кількості анкет, перевірки служби безпеки, бесіда з психологом і т. ін. Вас вибрали

Листи-вітання

Виявлення уваги до своїх клієнтів чи колег — один із необхідних елементів ділового етикету. Приводом для вітання можуть стати їх

Різновиди ділових листів. Лист-запит

Лист-запит — це звертання адресанта (установи чи посадової особи) до адресата (іншої установи чи поса­дової особи) із проханням надати інформацію

Комментарии

  1. Гарні поради. Коли я був керівником на протязі двох років, я на собі відчув що таке друзі і родичі друзів робітників! А особливо, коли ти не «найвищий» керівник, відчуваєш, що таке друзі «главного»!! Ех…



Оставить комментарий или два