Кого не слід запрошувати на роботу?

Автор: dilovy · Дата: 13 Январь 2010 · Пока нет комментариев

Уявіть ситуацію: ваші посадові обов’язки передбачають проведення співбесід з претендентами на вакантні посади, що з’являються в престижній компанії, в якій ви працюєте. Саме зараз на співбесіду з вами завітав кандидат на непогану посаду, і ви збираєтесь запропонувати йому високооплачувану роботу в компанії. Він відмінно виглядає, впевнено поводиться, резюме вказує на наявність досвіду роботи на відповідальних посадах в хороших компаніях. І все ж, ви відчуваєте, що щось не так. Ви не впевнені в тому, чи дійсно вашій компанії потрібна саме ця людина, але ви відкинувши сумніви, все ж збираєтесь запропонувати їй роботу…

Підбір персоналу – надзвичайно відповідальна ділянка роботи в діяльності кожної серйозної компанії, і від якості виконання цієї роботи залежить – чи буде розвиватись компанія, або ж втрачатиме позиції на ринку.

Тому всім, кому доводиться стикатись з підбором персоналу, не зайво буде ознайомитись з наведеною нижче інформацією.

…Як стверджує журнал Menshealth, існує як мінімум шість типів особистостей, яких у жодному випадку не варто запрошувати на роботу. Людей, що належать до цих типів, не можна пускати на поріг пристойних компаній.

1. «Нехлюй»

Відразу після працевлаштування приходить на роботу вчасно, намагається створити образ трудоголіка (яким він не є). Через деякий час втрачає пильність і починає регулярно спізнюватися на роботу. Невдовзі після початку робочого дня його можна побачити на півдорозі до власного комп’ютера, зайнятого не вирішенням робочих питань, а фліртом з гарненькою секретаркою, з третьою за ранок чашкою кави в руках. Ця чашка – особлива прикмета Нехлюя: вона допомагає створювати відчуття, що страшно зайнятий співробітник ледь викроїв час для того, щоб влити в себе чергову порцію кофеїну. З обіду він повертається найпізніше: «Офіціантки в кафе неповороткі». Взагалі, у Нехлюя на всі випадки життя знайдеться підходяще пояснення.

Як розпізнати Нехлюя на етапі співбесіди: він трохи спізниться, пояснить це тим, що по дорозі на співбесіду потрапив у пробки. Його резюме містить невиправдано велику кількість пунктів, а про колишніх роботодавців він говорить зі зневагою, якщо не з погано приховуваною ненавистю. Втім, рекомендації в нього непогані. У них обов’язково сказано, що при його розумі і здібностях, та при правильному їх використанні, його величезний потенціал неодмінно розкриється. Але ж ще Ейнштейн сказав, що геній – це 1 відсоток натхнення й 99 відсотків поту. А потіти Нехлюй не любить. Вкажіть йому на двері.

2. «Підлипало»

Він хитрий, не заслуговує довіри і завжди готовий тикнути вам ножем у спину або куснути отруйними зубками – залежно від того, що йому здасться більш доречним. Поки не збере навколо себе компанію таких же як і сам мерзенних типів, котрі ані трішечки не поважають людей, поряд із якими працюють, він і не подумає показувати своє справжнє обличчя і демонструвати гостроту іклів. А коли його ставки будуть високі, він здійметься на весь свій ріст і нанесе вам точний удар. Єдиний спосіб вижити – підставити його першим.

Як розпізнати його на етапі співбесіди: Він занадто багато посміхається. Попросіть його сказати декілька слів про попереднього начальника. Він почне марнувати компліменти, але за його солодкими словесами ви неминуче відчуєте отруту недомовок. Його очі бігають, погляд постійно уникає вашого погляду, а рукостискання здивує млявістю.

3. «Шанувальник таланту»

Він обожнює вас, ідеалізує, поклоняється як язичеському божкові і вважає кращим у світі начальником. І ось чому – він просто хоче стати таким, як ви. Запросите такого на роботу – і одержите замість підлеглого лазневий лист, що прилипає до вас у самий непідходящий момент.

Користі від Шанувальника як працівника не може бути абсолютно ніякої. Він панічно боїться образити вас або переставити місцями хоч пункт вашого плану, не кажучи вже про кому в листі. Проблема в тому, що ви не маєте ніякого плану: ви наймаєте співробітників для того, щоб вони самостійно приймали рішення і допомагали вам у роботі. А Шанувальник рішення приймати не буде навіть під дулом пістолета. Отже, для вас це може обернутись неприємностями.

Як розпізнати його на етапі співбесіди: Все просто. Він занадто бадьорий і жвавий для звичайного претендента на вакансію. Він вже встиг відшукати про вас чимало різної інформації, мало не до того, як звали вашу першу вчительку. Він здатний по пам’яті цитувати все інтерв’ю, які ви колись давали. Спілкування з ним приємне, ви почуваєте себе зіркою сцени, відомим актором і нафтовим магнатом в одній особі. Саме тому вказати йому на двері буде вкрай складно. Але необхідно – вам треба працювати, а не вислуховувати дифірамби.

4. «Психопат»

Спочатку вам навіть імпонуватиме наполегливість характеру нового співробітника і безжалісність, з якою він розправляється з конкурентами. Однак незабаром постійний потік злості, зайва твердість і надмірна емоційність у спілкуванні з постійним присмаком негативу вам набридне. Його агресивний стиль спілкування з клієнтами, співробітниками і підлеглими стомить вас, а як тільки ви дасте йому це зрозуміти, вся сила його деструктиву тут же вивергнеться на вашу і без того вже втомлену голову.

Як розпізнати його на етапі співбесіди: Згадайте основи фізіогноміки. Придивіться до лінії рота: губи тонкі, міцно стиснуті. Зверніть увагу на те, як він сидить: точно посередині стільця, з прямою спиною – пружина, готова розпрямитися в будь-який момент. Заговоріть з ним про політику, екологію, результати виборів, або на будь-яку спірну тему. Зіниці його очей відразу перетворяться в палаючі вуглики – у нього явно є яскрава й надто емоційна думка по кожній з запропонованих вами тем.

5. «Робот»

Він холодний як лід, спокійний як удав, надійний як скеля. У нього немає серця, батьківщини, собаки, кішки, рибок, будь-яких симпатій. Він працює у вихідні і намагається зрозуміти, чому і ви цього не робите. Він точно слідує вказівкам «зверху», тоді як всі його власні ідеї обов’язково коштують комусь грошей, нервів, переживань і робочого місця. Якщо прийняти його на роботу, він відразу відшукає собі подібних Роботів і почне налагоджувати з ними відносини. Під час обідньої перерви вони будуть неспішно обговорювати ліквідаційну вартість рідної компанії. Не чекайте від Роботів лояльності більшої, ніж та, котра потрібна відповідно до трудового договору. У ньому немає ні любові, ні ненависті. Він здатний позбавити вас задоволення займатися бізнесом і зруйнувати дружні відносини, що склались у вашому колективі задовго до його появи. А разом з позитивом часто валиться й бізнес.

Як розпізнати його на етапі співбесіди: Такі, як Робот, як правило, одягнені в строгий костюм, ніколи не уникають нагоди похизуватись своїми розумовими здібностями. Ці люди заради досягнення особистих цілей не зупиняться перед зриванням із власної душі покривів непотрібної й незручної людяності. Вкажіть йому на двері, інакше як би він не став троянським конем для вашої компанії.

6. «Майбутній начальник»

Цей претендент розраховує коли-небудь зайняти ваше місце. Принаймні, саме про це він думає, сидячи в кріслі й відповідаючи на ваші питання під час співбесіди. Його хвилює лише те, чи здогадуєтесь ви про його задум сісти у ваше крісло й нічого не робити. Адже саме в «байдикуванні», як він вважає, і полягає основне заняття начальника.

Як розпізнати його на етапі співбесіди: Підрахуйте, скільки разів за час розмови він вимовив займенник «Я». Бізнес – командна гра, і тому, хто занадто багато «якає», у цій грі немає місця.

Автор/джерело: За матеріалами журналу Menshealth.

Бильярд – правила, статьи, видео… или просто поиграть в онлайн бильярд прямо на сайте :)

Популярность: 3%

Рубрика: Працівникам та роботодавцям · Запись имеет метки: , ,  



Рекомендую прочитати:
Як знайти роботу швидко?

Пошук роботи починається тоді, коли людина усвідомлює, що її не цінують на теперішньому робочому місці. В таких випадках потрібно все

Як уникнути помилок при прийомі на роботу нових працівників?

В питаннях, що стосуються наймання на роботу, роботодавцям необхідно додержуватись чітких психологічних принципів, які, на жаль, нерідко порушуються. Нижче

Як успішно пройти співбесіду з роботодавцем?

Наведені нижче рекомендації допоможуть вам зрозуміти, як слід поводитись, щоб зацікавити роботодавця і одержати запрошення на роботу. Як людям вдається влаштуватись

Грамотний підбір персоналу: що ще варто знати?

Підбір персоналу – це один з основних обов'язків HR-менеджерів, але нерідко у відсутності такої посади в штаті компанії рішення цього

Як втриматись на новій роботі?

Здійснилось! В минулому залишились співбесіди, заповнення незліченної кількості анкет, перевірки служби безпеки, бесіда з психологом і т. ін. Вас вибрали



Оставить комментарий или два