Листи-запрошення

Автор: dilovy · Дата: 20 Февраль 2010 · Есть 3 коммент.

Листи-запрошення, виконуючи ту ж функцію, що й запрошення, відрізняються від них насамперед стилем — він хоч й офіційний, але не такий холодний і менш стандартизований. Такі листи — це вияв особливої поваги. Дуже часто вони мають виразно персональний характер, цілий ряд фактів вказує на те, що лист адресований не абстрактній особі, одній із десятків чи сотень, а саме тій людині, ім’я якої стоїть у звертанні.

У таких випад­ках необхідно дотримуватися правил ділового етикету:

1. На персонально адресоване запрошення треба відповідати! Якщо стандартне, «тиражне» запрошення не зобов’язує до відповіді (хіба що ця необхідність обу­мовлена в тексті), то не відреагувати на персональний лист-запрошення — щонайменше неввічливо. Особливо, якщо ця відповідь щось вирішує й на неї розраховують.

2. Якщо ж запрошення написане автором від руки й людина вважала за потрібне таким чином засвідчити вам свою повагу, то необхідно письмово висловити свою вдячність — у діловому листуванні це надзвичайно важливий факт.

Шановний пане ______________________!

Буду радий бачити Вас на відкритті моєї персональної виставки. Вона відбудеться ______________ . На ній будуть виставлені результати моєї _________ річної творчої діяльності. Думки й враження від виставки такої висококваліфіованої й шанованої людини, як Ви, для мене дуже важливі. Маю надію, що в цей час Ви будете вільні від справ і знайдете час ознайомитися з моїми роботами.

З найкращими побажаннями____

(підпис)

Шановний пане______________________ !

Щиро дякую за запрошення на відкриття Вашої персональної виставки присвяченої____ річниці Вашої творчої діяльності.

Чудово розумію, якою важливою є для Вас ця подія, і радію разом із Вами. Вірю, що виставка матиме неабиякий успіх, а Ваші роботи будуть гідно поціновані шанувальника­ми й відвідувачами

З найкращими побажаннями___________

(підпис)

Якщо з тих чи інших причин людина не має змоги прийняти запрошення, вона має повідомити про це:

Шановні колеги!

Щиро дякую вам за запрошення взяти участь у роботі конференції .______________ .

Повірте, мені було приємно дізнатися, що ви цінуєте мій досвід і хотіли б почути мої міркування з приводу деяких винесених на обговорення питань.

Я чудово розумію важливість і актуальність проблем, указаних в орієнтовній програмі, та цілком підтримую вас, адже їх вирішення, безперечно, буде сприяти якнайшвидшо­му вирішенню питань ___________ .

Однак, на превеликий жаль, я не можу взяти участі в ро­боті конференції, оскільки саме на цей час у мене заплано­ вано __________________ (назва заходу).

Повірте, мені дуже шкода, проте не в моїх силах змінити ситуацію.

Сподіваюсь, що в майбутньому нам ще неодноразово випаде нагода зустрітися та обмінятися досвідом і думками.

Бажаю успіхів__________

(підпис)

У листах-запрошеннях та відповідях на них широко використовуються такі мовні звороти:

Запрошуємо вас …

Чекаємо вас …

Будемо раді бачити вас…

Сподіваємось, що ви відвідаєте…

Просимо не втратити нагоди й завітати до нас…

Нам хотілося б, щоб Ви…

Гадаємо, що ви не відмовитеся…

На знак своєї вдячності запрошуємо вас …

Будемо дуже раді, якщо ви погодитеся…

Щиро сподіваюся, що ви знайдете можливість…

Ми дуже хотіли б бачити вас серед (гостей, учасників)…

Розраховуємо отримати вашу згоду на…

Запрошуємо вас узяти участь у…

Будемо раді вітати вас на урочистості…

Запрошуємо вас відвідати…

Щиро сподіваємось побачити вас та пані____ серед гостей свята…

Нам буде приємно бачити вас та пана_______ на святкуванн і_____________

Дозвольте запросити вас на урочисте відкриття виставки (ярмарку, конференції, фестивалю)…

Будемо вдячні (раді), якщо ви зможете відвідати…

Популярность: 27%

Рубрика: Ділове листування · Запись имеет метки: ,  



Рекомендую прочитати:
Запрошення

Запрошення давно вже стали невід'ємним атрибутом ділового етикету. Існує багато варіантів письмових за­прошень на різноманітні заходи — від лаконічних, діло­вих,

Листування із закордонними діловими партнерами. Оформлення тексту листа.

1. Дату відправлення із зазначенням місяця буквами вказують праворуч нижче реквізитів фірми-відправника (установи): 11 КВІТНЯ 1998р. (скорочення 11.04.98р. у міжнародній

50 причин відмов в прийомі на роботу

Кожному з нас, навіть тим, чиє життя, здавалося б, складається із суцільної низки перемог, доводилося стикатись з відмовою. Відмова – це

Супровідні листи

Супровідні листи надсилаються разом із комерційними чи іншими документами (рахунком-фактурою, накладни­ми, чеками) або ж при пересиланні креслень, каталогів, проспектів, прейскурантів,

Листи-вітання

Виявлення уваги до своїх клієнтів чи колег — один із необхідних елементів ділового етикету. Приводом для вітання можуть стати їх

Комментарии

  1. адміністратор:

    вот это да! всё что искал, на одном сайте.

  2. сергей:

    кто подписывает лист запрошення (з повагою…)?

  3. сергей:

    протокол загальних зборив: а)за походженням ? б)за складнистю? в)призначенням?



Оставить комментарий или два