Маркетингові «ТАБУ»

Автор: admin · Дата: 7 Апрель 2010 · Пока нет комментариев

Маркетингові "ТАБУ"Якщо ввести в Google фразу «magic advertising words», то ви отримаєте близько 8 мільйонів результатів. Але це не значить, що всі ці статті дійсно описують те, що працює. Потенційний клієнт не купуватиме всі товари, про які читає.

З моменту появи маркетингу, ніколи не було недостатку в експертах, які підтверджували, що певними словами можна розблокувати гаманець клієнтів. В епоху Інтернету багато людей звертаються до порад цих фахівців, які стверджують, що такі слова як: «легко», «гарантований» дійсно здатні підняти продажі. Якби все було такий легко.

Якщо ви розумна людина, це чудово розумієте, що насправді не існує ніяких чарівних слів. Особливо в нашій культурі, наскрізь просоченою рекламою. Але є дещо ще, що ви повинні знати: деякі слова насправді працюють проти вас. І ймовірно зараз ви використовуєте якісь з них в своїй рекламі.

Перевірте себе. Ось 4 слова, які не слід використовувати в своїй рекламі:

Якість

Мабуть, цим словом якнайбільше зловживають в рекламі. Саме тому вам варто уникати його. Що означає якість? В Lexus це може бути обробка салону ручної роботи, мякі сидіння або плавна їзда. А в Hyundai? Мабуть, розширена гарантія. Значення полягає в тому, що кожний продукт варто купувати виключно через його якість. Тому практично будь-яка компанія вважає, що може використовувати слово «якість» в своїй рекламі. Дуже багато хто. і саме тому сьогодні це слово стало порожнім набором з 6 букв.

Цінність

Як і якість, слово цінність вже давно було зруйновано через надмірне використовування. Поверніться до Lexus і Hyundai – який автомобіль є більш цінним? Все залежить від кожного конкретного покупця, а також від тих особливостей і переваг які в даний конкретний момент його цікавлять. Обидва автомобілі володіють високою цінністю залежно від контексту покупки.

Цінність, як і якість, залежить в першу чергу від того, як бачить продукт клієнт. Ми пропонуємо кращу цінність – це практично безглузда пропозиція.

Обслуговування

Ви коли-небудь чули рекламне оголошення, в якому б говорилося про поганий сервіс компанії? Це просто смішно. Саме тому твердження про те, що ви надаєте добре (якісне) обслуговування абсолютно не працює. Всі компанії прагнуть надати високу якість обслуговування, і клієнти знають це. Додатково говорити про цей момент не має ніякого сенсу.

Турбота

Ви дійсно думаєте, що ваша компанія піклується про своїх клієнтів більше, ніж конкуренти? Звичайно, хочеться так стверджувати, але це не має ніякого сенсу. Повірте. Якби ваші конкуренти не піклувалися про своїх клієнтів то вони вже давно вийшли б з бізнесу. Це особливо відноситься до компаній з сфери обслуговування. Із зрозумілих причин.

Мабуть, це 4 найпопулярніші слова в рекламі, які постійно лунають, і які вже давно не працюють. «Висока якість», «Добре обслуговування», «Ми піклуємося про своїх клієнтів» – все це вже банальні вирази які стали звичною нормою для всіх людей. На них не звертають уваги. Саме тому варто постаратися уникати вживання представлених вище слів в рекламі.

реклама: г. Волжский – мебельные салоны и организации

Популярность: 11%

Рубрика: - Управлінські функції ·  



Рекомендую прочитати:
Правила ведення ділової кореспонденції

Дотримуючись деяких традиційних і нетрадиційних правил, можна досягти подвійної мети в діловому листуванні: вирішувати проблеми співробітництва зі своїм діловим партнером

Рекламаційні листи й листи-претензїї

Рекламаційні листи й листи-претензії пов'язані з над­звичайно серйозним й відповідальним боком ділових відносин — пред'явленням претензій партнерові, який порушив умови

Лексичний склад сучасної української мови

Усі слова сучасної української мови щодо їх стосунків із різними функціональними стилями поділяються на дві великі групи: 1.Стилістично нейтральна, міжстильова лексика. 2.Стилістично

Спеціалізована документація – загальні положення

Спеціалізована документація пов'язана з виконанням спеціальних управлінських функцій і відрізняється но­менклатурою й формою документів, правилами їх оброб­ки, зберігання тощо.

Функціональні мовні стилі

Стилістична система української мови відповідає потребам спілкування, охоплюючи всі сфери її функ­ціонування. Це мова державного урядування й громадсь­ких та інших



Оставить комментарий или два